Thursday, April 26, 2012

Stok everlynn baru sampaiiii...!!!





Salam diucapkan kepada semua rakan kaum hawa....
stok Everlynn baru je sampai semalam...dan 5 set sudah dijual pada hari yang sama....kawan2 yang belum mencuba lagi skincare Everlynn ni boleh la cuba2 pakai...sekali dah pakai pasti kawan2 akan rasai kelainannya...

Bukan saje2 nk promote....dulu sayapn kurang yakin dengan produk Everlynn ni... then member saya yang kenalkn dan suruh try dulu utk skali pakai....bile dah mula pakai, mmg ada kelainan pada kulit muka saya...barulah saya sendiri percaya akan kehebatan produk Everlynn ni....

saya rasa inilah antara produk yang termurah di pasaran dan yang menjamin keberkesanannya...cubalah... dan kawan2 akan rasainya sendiri.... =) selamat mencuba diucapkan kepada yang baru try produk Everlynn ni...

dan kepada yang belum mencuba, dan berminat untuk mendapatkan produk Everlynn ni boleh la hubungi saya, sebelum stok kehabisan.....

call me: 017-9428848 (shazwani)
Everlynn Authorised Dealer

No comments:

Post a Comment